Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

1142-Γραμμή για το κάπνισμα

H τηλεφωνική γραμμή ενημέρωσης και υποστήριξης για το κάπνισμα δέχθηκε την Παρασκευή, 22.10.2010, 3.842 κλήσεις, το Σάββατο, 23.10.2010, 4.023 κλήσεις και την Κυριακή, 24.10.2010, 4.101 κλήσεις.

Ο συνολικός αριθμός κλήσεων από την 1.9.2010, πρώτη ημέρα εφαρμογής των νέων μέτρων κατά του καπνίσματος, έφθασε τις 209.976 κλήσεις, εκ των οποίων οι 4.356 αφορούν καταγγελίες.


* Στοιχεία απο το ΚΕΕΛΠΝΟ

Η οδήγηση αυτοκινήτου "κάμπριο" εκθέτει τον οδηγό σε επικίνδυνα επίπεδα θορύβου, ανάλογα με αυτά σε ένα εργοτάξιο, σύμφωνα με νέα έρευνα

Η οδήγηση αυτοκινήτου "κάμπριο" εκθέτει τον οδηγό σε επικίνδυνα επίπεδα θορύβου, ανάλογα με αυτά σε ένα εργοτάξιο, σύμφωνα με νέα έρευνα
Σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, όταν το αυτοκίνητο με κατεβασμένη οροφή κινείται με ταχύτητα 120 χιλιομέτρων για αρκετή ώρα, ο οδηγός μπορεί να εκτεθεί σε θορύβους μέχρι 100 ντεσιμπέλ, με συνέπεια η ακοή του να κινδυνεύει να υποστεί βλάβη.
Οι ερευνητές, υπό τον δρα Άντονι Μίκουλιτς της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου του Σεν Λιούις, που δημοσίευσαν τη σχετική εργασία στο περιοδικό ωτορινολαρυγγολογίας "Journal of Laryngology and Otology", σύμφωνα με τη βρετανική "Τέλεγκραφ", έκαναν τεστ με πέντε αυτοκίνητα κάμπριο και κατέγραψαν τα επίπεδα θορύβου σε διάφορες ταχύτητες, με ειδικό όργανο που μετρούσε τα ντεσιμπέλ που έφταναν στο αριστερό αυτί του
οδηγού, το οποίο είναι πιο εκτεθειμένο στην "κακοφωνία" της κίνησης στο δρόμο.
Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι ακόμα και με ταχύτητα γύρω στα 90 χλμ. την ώρα το μέσο επίπεδο θορύβου ξεπερνά τα 88 ντεσιμπέλ, όσα δηλαδή περίπου δημιουργούνται σε ένα εργοτάξιο ή από ένα διερχόμενο τρένο. Επίπεδα
άνω των 85 ντεσιμπέλ για μεγάλες χρονικές περιόδους θεωρούνται γενικά επικίνδυνα για την ακοή.
Όταν ο οδηγός έχει κατεβασμένη την οροφή του κάμπριο, τότε περιοδικά εκτίθεται σε ακόμα μεγαλύτερο επίπεδο θορύβου, για παράδειγμα όταν οδηγεί δίπλα σε ένα φορτηγό ή ένα μηχανάκι. Παράλληλα, η ακρόαση μουσικής από το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου μπορεί να ανεβάσει ακόμη περισσότερο το επίπεδο των ντεσιμπέλ, καθώς,για να ακούει, με την οροφή κατεβασμένη, ο οδηγός αναγκάζεται να δυναμώσει αρκετά την ένταση του ήχου.
Η μελέτη δεν διαπίστωσε ανάλογο πρόβλημα, όταν η οροφή του κάμπριο είναι ανεβασμένη. Ο Μίκουλιτς διευκρίνισε ότι αν ο οδηγός οδηγεί με κατεβασμένη την οροφή για σχετικά μικρές αποστάσεις, δεν είναι πιθανό να
προκαλέσει σημαντικό βαθμό βλάβης στην ακοή του. Αν όμως οδηγεί για πολλή ώρα με κατεβασμένη την οροφή
και με μεγάλες ταχύτητες, τότε κινδυνεύει. Γι'' αυτό, συμβουλεύει όσους οδηγούς κάμπριο κάνουν μεγάλα ταξίδια με ταχύτητα πάνω από 85 χιλιόμετρα την ώρα, να ανεβάζουν την οροφή για να προστατεύσουν τα αυτιά τους.
 
 
Πηγή: ΕΛΙΝΥΑΕ

Nova Απολυμαντική (Κρήτη)

Η επιχείρηση ζητά άντρα ηλικίας εώς 40 ετών για να στελεχώσει τα συνεργεία της .
Προσφέρεται υψηλός μισθός - πλήρης ασφάλιση - μπόνους .
Η επιλογή θα γίνει βάσει των Βιογραφικών που θα αποσταλούν στο email: info@apolymansi.gr και η αξιολόγηση τους θα γίνει από εξωτερικό συνεργάτη (Σύμβουλο Επιχειρήσεων).
Απαραίτητη προυπόθεση να πληρούνται τα χαρακτηριστικά της Περιγραφής της θέσης εργασίας , την οποία μπορείτε να κατεβάσετε από www.apolymans.gr και ειδικότερα: http://www.apolymansi.gr/Infos/NewPage.aspx?IDVAl=5&cult=el-GR